Blog

Jan PXL_20240522_093632972

Op woensdag 22 mei mochten we vanuit Cvision samen met Ben Rijsdijk -ASR Zorgverzekeringen- een break-out sessie verzorgen op het AI Super …

CVISION-037

Elke maand ga ik op zoek naar de nieuwste en meest belovende AI-toepassingen die het werken in Klantcontact weer een stukje eenvoudiger …

CVISION-135

Steeds meer contact centers worstelen met hun bereikbaarheid. Redenen zijn vooral de moeizame arbeidsmarkt, maar ook de relatief lage beloning, de onaantrekkelijkheid …

CVISION-014

Steeds meer contact centers worstelen met hun bereikbaarheid. Redenen zijn vooral de moeizame arbeidsmarkt, maar ook de relatief lage beloning, de onaantrekkelijkheid …

CVISION-051

Bereikbaarheid op orde krijgen. Steeds meer contact centers worstelen met hun bereikbaarheid. Redenen zijn vooral de moeizame arbeidsmarkt, maar ook de relatief …

Magazine-mockups-vol-4-01

Volg de button om de volledige serie te bekijken én te downloaden Bekijk volledige serie

CVISION-130

Regelmatig krijg ik de vraag wat beter is, klantcontact zelf doen of uitbesteden aan een facilitaire partner? Daar heb ik geen eensluidend …

CVISION-060

Elke maand ga ik op zoek naar de nieuwste en meest belovende AI toepassingen die het werken in Klantcontact weer een stukje …

CVISION-007

Regelmatig krijg ik de vraag wat beter is, klantcontact zelf doen of uitbesteden aan een facilitaire partner? Daar heb ik geen eensluidend …

CVISION-045

Regelmatig krijg ik de vraag wat beter is, klantcontact zelf doen of uitbesteden aan een facilitaire partner? Daar heb ik geen eensluidend …

CVISION-047

Op 30 november 2022 -ja, dat is al meer dan een jaar geleden- ging Chat GPT live. Binnen een maand waren er …

CVISION-063

Deel vier in een series van blogs rond het vraagstuk: Klantcontact uitbesteden of zelf doen? Deze keer kijken we vanuit het perspectief …

J. van der Weijden

Customer journey

J. van der Weijden

Uitbesteden of zelf doen: Professionalisering – deel 4

J. van der Weijden

Uitbesteden of zelf doen? Flexibiliteit – deel 3

J. van der Weijden

Uitbesteden of zelf doen? Klantcontact in het juiste perspectief – deel 2

J. van der Weijden

Uitbesteden of zelf doen? Klantcontact in het juiste perspectief – deel 1

Heeft u een vraag?
1

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten