Blog

Deel vier in een series van blogs rond het vraagstuk: Klantcontact uitbesteden of zelf doen? Deze keer kijken we vanuit het perspectief …

De ontwikkelingen op het gebied van AI gaan extreem snel. Toch is het lastig om een goede vertaling te maken naar de …

Deel drie in een series van blogs rond het vraagstuk: Klantcontact uitbesteden of zelf doen? Deze keer kijken we vanuit het perspectief …

Leuk dat je interesse hebt in de whitepaper: presentatie KSF congres 2023. Vul onderstaand formulier in om hem te downloaden. Schakel JavaScript …

Regelmatig krijg ik de vraag wat beter is, klantcontact zelf doen of uitbesteden aan een facilitaire partner? Daar heb ik geen eensluidend …

Regelmatig krijg ik de vraag wat beter is, klantcontact zelf doen of uitbesteden aan een facilitaire partner? Daar heb ik geen eensluidend …

J. van der Weijden

Customer journey

J. van der Weijden

Uitbesteden of zelf doen: Professionalisering – deel 4

J. van der Weijden

Uitbesteden of zelf doen? Flexibiliteit – deel 3

J. van der Weijden

Uitbesteden of zelf doen? Klantcontact in het juiste perspectief – deel 2

J. van der Weijden

Uitbesteden of zelf doen? Klantcontact in het juiste perspectief – deel 1

Chat openen
1
Heeft u een vraag?
Hallo, Waarmee kan ik u helpen?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten