Blog
Op woensdag 22 mei mochten we vanuit Cvision samen met Ben Rijsdijk -ASR Zorgverzekeringen- een break-out sessie verzorgen op het AI Super …
Elke maand ga ik op zoek naar de nieuwste en meest belovende AI-toepassingen die het werken in Klantcontact weer een stukje eenvoudiger …
Steeds meer contact centers worstelen met hun bereikbaarheid. Redenen zijn vooral de moeizame arbeidsmarkt, maar ook de relatief lage beloning, de onaantrekkelijkheid …
Steeds meer contact centers worstelen met hun bereikbaarheid. Redenen zijn vooral de moeizame arbeidsmarkt, maar ook de relatief lage beloning, de onaantrekkelijkheid …
Bereikbaarheid op orde krijgen. Steeds meer contact centers worstelen met hun bereikbaarheid. Redenen zijn vooral de moeizame arbeidsmarkt, maar ook de relatief …
Volg de button om de volledige serie te bekijken én te downloaden Bekijk volledige serie
Regelmatig krijg ik de vraag wat beter is, klantcontact zelf doen of uitbesteden aan een facilitaire partner? Daar heb ik geen eensluidend …
Elke maand ga ik op zoek naar de nieuwste en meest belovende AI toepassingen die het werken in Klantcontact weer een stukje …
Regelmatig krijg ik de vraag wat beter is, klantcontact zelf doen of uitbesteden aan een facilitaire partner? Daar heb ik geen eensluidend …
Regelmatig krijg ik de vraag wat beter is, klantcontact zelf doen of uitbesteden aan een facilitaire partner? Daar heb ik geen eensluidend …
Op 30 november 2022 -ja, dat is al meer dan een jaar geleden- ging Chat GPT live. Binnen een maand waren er …
Deel vier in een series van blogs rond het vraagstuk: Klantcontact uitbesteden of zelf doen? Deze keer kijken we vanuit het perspectief …