Leer Ferni kennen
Jan van der Weijden
FERNI SPERBERG
MANAGER WFM / TRAFFIC
Contact
ferni.sperberg@cvision.nl
06 – 33795586
Profiel
Medewerker centraal
Belangrijkste pion achter een organisatie zijn de medewerkers, zonder de inzet van de medewerkers blijft de productie achter. Zet je in voor je medewerkers en productiviteit is gegarandeerd.
Inspiratie
Als een sociaal mens weet ik als geen ander hoe met medewerkers om te gaan en ervoor te zorgen dat de doelen worden behaald. Oplossingsgericht ga ik op zoek naar de sterke kanten van een individu om het potentieel te benutten. De minder sterke kanten worden versterkt door motivatie en aansturing.
Belangrijk blijft om het werk plezierig te houden door afwisseling in werkzaamheden en begrip naar elkaar te tonen.
Ervaring
MANAGER WFM / TRAFFIC – CVISION | Sinds 2018
– Productie
– Forecasting / Capaciteit
– Rapportages
– Administratie / Verloning (SAP) / Contact met UZB’s
– Verbinden
– 50 / 75 medewerkers
KLANTENSERVICE – KPN | 2012 – 2018
– Inbound / Outbound
– Sales
– Klantenservice
KLANTENSERVICE – SITEL | 2009 – 2012
– Inbound / Outbound
– Sales
– Klantenservice
Educatie
C.F.A. – University of Amsterdam Business School 2016 – 2017
Financieel Analist
HBO – Biology and Medical Laboratory Research, Avans Hogeschool 2009 – 2015
Medisch Analist
VWO, Colegio Arauco (Arauco – Chili) 2001 – 2006
Wetenschappelijk pakket met natuurkunde – scheikunde – biologie en wiskunde
Relevante projecten
BRABANT WATER: WFM / TRAFFIC MANAGER
Doel: Werkzaam en actief bij opdrachtgever Brabant Water sinds 2018; Zelfstandig verantwoordelijke voor WFM/Traffic met inzet van 50/75 medewerkers. Op basis van de forecast worden de roosters 4 weken op voorhand opgemaakt en beschikbaar gesteld. Gedurende de week wordt er bijgestuurd op de inzet van de kanalen telefoon – mail & chat. Anticiperen op calamiteiten en hier naar handelen (uitval systemen, telefonie, en onderbreking in de waterlevering). Dagelijkse en wekelijkse kwantitatieve rapportages opstellen.
Middel:
– Dagsturing
– Planning en Capaciteit
– Administratie
– Overig
Resultaten:
– De afdeling functioneert binnen budget, met een ziekteverzuim van 2,5 – 3% per jaar. Medewerkerstevredenheid van 8,0; klanttevredenheid van 9,0, met een gestuurd verloop van 50% per jaar. Het KCC bestaat volledig uit uitzendkrachten.