Leer John kennen

Jan van der Weijden

JOHN JANSEN

PARTNER



Contact

john.jansen@cvision.nl
06 – 50235320

Profiel

Verbinden is een vak apart
Verbinden is mijn passie, daar haal ik het meeste energie uit. Verbinden is meer luisteren dan spreken, verbinden is denken in oplossingen waar mensen elkaar ontmoeten. Luisteren, brainstormen, ideeën genereren, producten ontwikkelen en diensten verlenen, (klant) contact dat is waar ik voor ga en sta.

Ervaring

PARTNER – CVISION | Sinds 2018
– Adviestrajecten voor opzet en inrichting klantenserviceomgevingen

Nova et Vetera | Sinds 2021
– Nova et Vetera biedt informatie-, data- en procesmanagementdiensten.
– Digitale bewaring (Preservica),
– Gegevensherstructurering (Active Navigation).

PARTNER – Luisterintelligentie, a JoConnect activity | Sinds 2019
– Het ECHO Luisterprofiel is de eerste cognitieve luisterbeoordeling methode waarmee organisaties snel inzicht krijgen in de luisterstijlen en het bijbehorende gedrag van hun teams, individuele werknemers en toekomstige medewerkers. De enquête van tien minuten helpt bij het identificeren van iemands persoonlijke luisterstijl of gewoonte op de werkplek. Het meet hoe individuen luisteren naar, filteren en interpreteren van wat ze horen, en hoe die interpretatie van invloed is op hoe ze communiceren met de mensen om hen heen.

DIRECTEUR | Pallas Athena | Sinds 2000 – 2011
– Het leveren van BPM oplossingen, eerste commerciële leverancier van een Process Mining software tool.

Educatie

OPEN UNIVERSITEIT NEDERLAND | 1993 – 1997
– General Business Administration and Management

Relevante projecten

HELPEN BIJ POSITIONEREN VAN EEN KCC-SOFTWARE OPLOSSING
Doel: Het overdragen van kennis van de markt en zoeken naar USP van de oplossing in andere dan de thuismarkt van de leverancier.
Middel:
– Gesprekken, marktonderzoek
Resultaten:
– Aanzet tot een go-to-market strategie in andere markten dan de de thuismarkt.

BUSINESS DEVELOPMENT
Doel: Startups helpen met het ontwikkeling van een ontwikkelingsstrategie en de implementatie ervan
Middel:
– Coaching van jonge ondernemers (oa via Qredits)
– toetsen en evalueren (marketing)plannen
Resultaten:
Groei realiseren en ondernemerskennis overdragen

BUSINESS-PROCESS MANAGEMENT OPLOSSINGEN
Doel: Het optimaliseren van administratieve bedrijfsprocessen door middel van BPM, WFM en Process Mining
Middel:
Project referentiemodellen klantcontact Burgerzaken met procesontwerptool Protos
Optimalisering aanvraagprocessen met Protos Activate
Stroomlijnen backoffice processen (verzekeringen, claims, bezwaar en beroep) met WFM. Resultaat: efficiëntere bedrijfsvoering, minder uitval, betere inzet capaciteit.
Resultaat:
Efficiëntere bedrijfsvoering, minder uitval, betere inzet capaciteit.

Chat openen
1
Heeft u een vraag?
Hallo, Waarmee kan ik u helpen?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten