Training en opleiding
Al meer dan vijf jaar biedt Cvision specifieke communicatietrainingen aan gericht op nieuwe medewerkers in een contactcenter. Maar ook op meer ervaren medewerkers die mee genomen moeten worden in de nieuwe media en kanalen. We hebben daarvoor vier unieke trainingen ontwikkeld die samen nagenoeg alle behoeftes van onze klanten op dit gebied afdekken. En waar er zeer specifieke wensen zijn, ontwikkelt Cvision een opleiding op maat.
Leren doe je op basis van feedback en zelfreflectie. En wie kan het beste vertellen hoe jouw organisatie en jouw medewerkers presteren dan jouw eigen klanten en jouw medewerkers die de klanten dagelijks spreken. Klanten vertellen graag over hun beleving wanneer ze ervaren dat je echt wilt luisteren en leren. Met een focus op wat goed gaat, ontstaat een omgeving waarin leren en groeien centraal staan en je iedere dag weer een stapje beter wordt.
Onze trainingen vereisen geen specifieke vooropleiding en worden exclusief gegeven aan mensen werkzaam in een klantenservice omgeving, zoals (inhouse) contactcenters, service afdelingen, ICT-helpdesks etc. Er is geen voorbereiding of zelfstudie nodig om deel te kunnen nemen aan de trainingen.
Wilt u in uw klantcontact van een gemiddeld niveau naar kwaliteit die hét verschil maakt. Dan hebben wij trainingen die daarvoor uitermate geschikt zijn:
Dit is wat onze klanten zeggen over de trainingen van Cvision:
Heeft u vragen en/of opmerkingen, gelieve het onderstaande formulier in te vullen. We reageren binnen twee werkdagen.